Dla pragnących zapoznać się z konfiguracją oraz działaniem centrali telefonicznej Asterisk.
Kurs wewnętrzny
Cena i ilość godzin ustalana indywidualnie.
Celem szkolenia jest zapoznanie się z konfiguracją oraz działaniem centrali telefonicznej Asterisk. Uczestnicy kursu nauczą się jak konfigurować i uruchamiać usługi głosowe, tworzyć i zarządzać regułami obsługi połączeń (dialplan), przygotowywać zapowiedzi słowne. Po zakończeniu kursu uczestnik będzie w stanie wdrożyć do swojej sieci centralę telefoniczną IP.
Interesują Cię nasze kursy?
Zostaw do siebie kontakt. Napisz, który kurs Ci odpowiada najbardziej, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę zgodną z Twoimi potrzebami i oczekiwaniami.
Dołącz do naszej społeczności i rozwijaj swoje kompetencje
Interesują Cię nasze kursy, ale nie wiesz czy oferta jest skierowana do Ciebie?
W ciągu prawie 20 lat działalności przeszkoliliśmy ok. 25.000 osób. Posiadamy ponad 300 autorskich programów szkoleń oraz praktyków z wysokimi kwalifikacjami zawodowymi, w tym uprawnieniami pedagogicznymi, jak również bogatą wiedzę praktyczną w zakresie tematyki prowadzonych zajęć.
Zostaw swój e-mail. Wyślemy Ci informację o nowych kursach oraz informacje o promocjach w naszej ofercie.